














Gabinet neurologopedyczny







Ważniejsze szkolenia:
-
Nerwy czaszkowe – krok po kroku – podstawy badania i terapii dla logopedów.
-
Aplikatory wieloigłowe w praktyce - wprowadzenie do terapii AWI wg dr. N. Lypko.
-
Masaż bańką chińską w logopedii – wprowadzenie.
-
Wstęp do terapii manualnej w logopedii.
-
Wstęp do plastrowania statycznego i dynamicznego – kinesiotaping w logopedii.
-
Elementy metody werbo-tonalnej (samogłoski).
-
Elektrostymulacja w logopedii – wprowadzenie do metody.
-
Dyslalia. Diagnoza i terapia wybranych form zaburzeń.
-
Sygmatyzm właściwy: międzyzębowość, boczność i inne.
-
Pacjent z wadą zgryzu – wprowadzenie do terapii logopedycznej.
-
Staw skroniowo – żuchwowy wyzwaniem logopedy – podejście przyczynowo – objawowo – funkcjonalne.
-
Żucie wyzwaniem logopedy – zaburzenia czynnościowe układu ruchowego narządu żucia.
-
Regulatory MFS w mojej praktyce.
-
Głoski w ćwiczeniach artykulacyjnych.
-
AAC – Alternatywne i wspomagające sposoby komunikacji.
-
Opóźniony, a zaburzony rozwój mowy – diagnoza różnicowa i wskazówki do działania.
-
Mowa, a mózg dziecka. Procesy rządzące rozwojem komunikacji językowej.
-
Dziecko z wadą słuchu w gabinecie logopedycznym wytyczne do diagnozy i terapii.
-
LogoSensoryka na lato.
-
Jąkanie. Sesja pytań i odpowiedzi.
-
Dwujęzyczność, co logopeda wiedzieć powinien.
-
Webinar : Zespół Downa.
-
Smoczek z punktu widzenia logopedy (i mamy). Jak dobrać? Kiedy odstawić? O czym pamiętać?
-
Czy dieta ma wpływ na mowę? Pasożyty, a komunikacja językowa – holistyczne podejście do żywienia dziecka.
-
Nie tylko alergie, diety i refluks czyli gastroenterologia dziecięca dla logo – i neurologopedy.
-
Oswojenie ma znaczenie. Terapia karmienia od podstaw.
-
Warsztaty logopedy: pomoce i pomocnicy.
-
Gdy ubezdźwięcznienia stają się nie do zniesienia – mowa bezdźwięczna w gabinecie logopedy.
-
Terapia ucznia z zaburzeniami percepcji słuchowej.
-
Studium przypadku przedszkolaka z trudnościami w zakresie komunikacji językowej.
-
Raz, dwa, trzy logopedię w przedszkolu prowadzisz Ty! Czyli dylematy logopedy przedszkolnego w praktyce.
-
Lateralizacja w terapii logopedycznej – diagnostyka, znaczenie, terapia.
-
Grafomotoryka i jej zaburzenia – jak wychwycić przyczynę trudności?
-
Gotowość do uczenia się czytania i pisania w szkole – podejście interdyscyplinarne.
-
Terapia ucznia z trudnościami w czytaniu.
Ważniejsze szkolenia
